Največ šteje to, da se lahko zanesemo
na ljudi in dobavitelja ter smo brez nepotrebnih skrbi, saj vemo, da bo naloga
opravljena pravočasno, zanesljivo, varno in po možnosti z nasmehom. To pa so
tudi prednosti, ki jih ob sodelovanju z nami izpostavljajo naše stranke.
Dostava Zelene jeklenke na dom
V teh mesecih se je Karmen, naša predstavnica kontaktnega centra, podala na pot z dostavljavcem, da bi iz prve roke pridobila informacije strank o tem, česa si najbolj želijo ter kaj je tisto, kar najbolj cenijo pri naši dostavi in Zeleni jeklenki.
Večina strank ji je zaupala, da jeklenko na dom naročajo že vrsto let, najbolj pa pri tej storitvi cenijo prijaznost dostavljavca, zanesljivo dostavo na dom in udobno naročanje; pokličeš in dobiš.
Tudi strokovni odgovori na vprašanja, še posebej tista, ki se nanašajo na varno rokovanje z jeklenkami so pomemben dejavnik pri zadovoljstvu strank. Pogosta vprašanja naših strank smo zbrali tudi v blogu 10 najpogostejših vprašanj o plinskih jeklenkah. Kadar pa so stranke zares zadovoljne, nam svoje pohvale sporočijo tudi pisno ali prek telefona. Spodaj je le nekaj utrinkov, ki smo jih bili deležni v zadnjih mesecih. Pogosto pa cenjene stranke svojo hvaležnost pokažejo tudi s kakšnimi podarjenimi piškoti ali kavico, ki razveseli naše dostavljavce.
Podobno pa tudi mi poskrbimo za drobne pozornosti tekom leta. Rožice za nežni spol ob osmem marcu ali novoletni koledar so naše stalne akcije, ki vedno znova razveselijo cenjene stranke.
Pohvale dostave na dom
Ali ste vedeli?
Z dostavo na dom zbirate tudi točke zvestobe. Vsak nakup plina v Zeleni jeklenki vam prinese 1 točko. Za vsakih 10 točk, ki jih zberete v obdobju do 3 let prejmete plin v 11. jeklenki brezplačno.*
*Akcija ne velja v Ljubljani oz. krajih s hitro dostavo.
Odpiralni časi
Specializirana trgovina za plin in plinske izdelke je odprta vsak delavnik do 18. ure, v soboto pa do 13. ure. Enostaven in pokrit dostop je mogoč tudi z avtodomom, zato nalaganje jeklenk in polnjenje ne predstavlja nobenih ovir.
Specializirana trgovina za plin in plinske izdelke
Kaj pa najbolj navdušuje naše stranke v Specializirani trgovini za plin in plinske izdelke? Predvsem je to strokoven nasvet prodajnega osebja z dolgoletnimi izkušnjami. Pri nakupu plinskih izdelkov je varnost vedno ključnega pomena, zato je izjemno pomembno, da se že pred nakupom pozanimamo o pravih priključkih, dodatnih varnostnih elementih, da vemo, kje bomo napravo uporabljali in kaj nam bo omogočilo najboljši izkoristek le-te. Če ste torej v dvomih ali pa bi pred nakupom želeli dodatna pojasnila, ste lahko prepričani, da vam bodo prodajalci trgovine na Verovškovi 70 znali postavit prava vprašanja in pomagali do prave rešitve. Pa naj gre za izdelke za kampiranje in avtodom, žar z opremo, izdelke za mojstre ali pa nego avtomobila na plinski pogon.
Kot zanimivost, vam lahko zaupamo, da se v trgovini poleti pogosto ustavijo tudi tujci – največ iz Nemčije, Francije ali Nizozemske. Ti najbolj cenijo storitev polnjenja turističnih jeklenk, za katere imamo na Verovškovi vse potrebne priključke, kar pa je v Sloveniji precej redko.
Nekaj pohval naših strank trgovine pride tudi v pisni obliki (včasih celo prek družbenega omrežja Twitter):
Naročilo prek spleta
Plin za ogrevanje lahko naročite tudi prek spletnega obrazca, plačilo pa lahko uredite bodisi v enkratnem znesku, če pa plačujete mesečno (plinomer) lahko v dogovoru z izbranimi bankami omogočimo tudi direktno bremenitev ali e-račun.
Plin za ogrevanje
Plin za ogrevanje v Butan plinu dostavljamo s cisternami po vsej Sloveniji. Nenapisano pravilo je sicer, da je potrebno plin naročiti, ko zaloga v plinohramu pade pod 25 %, saj lahko tako pravočasno zagotovimo plin, predno ga zmanjka. Zavedati se je treba, da lahko vedno pride do nepredvidljivih situacij kot so izredne vremenske razmere, neprevozne ceste (sneg), okvare vozil ali bolniške odsotnosti. Vse to pa lahko vpliva na to, da je na naročilo izjemoma treba počakati kak dan dlje. A ker se zavedamo, da je topel dom, še posebej v zimskih mesecih, res osnovnega pomena, se v vsaki situaciji naša ekipa trudi, da so plinohrami čimprej spet napolnjeni, stranke pa razbremenjene nepotrebnih skrbi. Marsikdo, nam hvaležnost poplača s toplo in prijazno besedo.
Vse pohvale strank vedno predamo tistim, ki so najbolj zaslužni za prijazne besede in lahko ste prepričani, da vsem nam z njimi polepšate dan. Prav tako pa si k srcu vzamemo tudi tiste bolj kritične besede, ki nam pomagajo storitve izboljšati in opozorijo na točke, kjer je še prostor za izboljšave. Če bi nam tudi sami želeli sporočiti povratno informacijo o naših storitvah, lahko to uredite prek spletnega obrazca.
Znani so srečni izžrebanci nagradne križanke jesenskega izvoda revije Val energije. Vsi izžrebanci…
Preberite večS 1. 1. 2025 bo prišel v veljavo nov cenik vzdrževanja mehovnih plinomerov oz. števčnin in določenih stroškov, ki nastanejo ob ustavitvi distribucije ali…
Preberite več