Preskoči na vsebino
Na arhiv novic

Novice podjetja  | Ogrevanje

Novosti uporabniškega portala

Uporabniški portal Moj Butan plin
Z današnjim dnem smo uporabniški portal Moj Butan plin obogatili za nove funkcionalnosti, ki uporabnike zagotovo ne bodo razočarale. Sedaj se lahko odločite za deaktivacijo papirnega računa in prek sporočil stopite v kontakt z našo ekipo.

Deaktivacija papirnega računa

Če se odločite za trajno poslovanje in ne želite več računa prejeti v svoj nabiralnik, lahko v uporabniškem portalu Moj Butan plin v zavihku računi ali na prvi strani izberete deaktivacijo papirnega računa. Račune boste kot do sedaj prejemali v portal, le da vas bomo ob vsakem novem izdanem računu, bremepisu ali dobropisu obvestili tudi prek e-sporočila. Tako boste točno vedeli, da je račun prispel in ga lahko v portalu Moj Butan plin tudi odprli ter s skeniranjem QR kode plačali. Vsi, ki se za deaktivacijo papirnega računa odločite do 15. decembra 2024 pa sodelujejo tudi v nagradni igri in lahko zadenejo privlačne nagrade.

Pošljite nam sporočilo

[Uporabniki lahko sedaj v portalu najdejo tudi nov zavihek v Meniju Sporočila. S klikom se jim odpre možnost, da vzpostavijo komunikacijo z nami in priložijo tudi datoteke (format .jpg, .png ali .pdf, velikost do 3 MB, največ 3 datoteke). Tako lahko uporabnik pošlje denimo sliko ali dokument, kadar gre za menjavo lastništva, imena ipd. Naša ekipa bo prek pogovora v portalu na sporočilo odgovorila, uporabnik pa bo imel s tem vedno v portalu shranjen arhiv pogovorov in obvestil. Ob prejetem sporočilu s strani Butan plina, uporabnik prejme tudi obvestilo na e-mail, da ga v portalu že čaka odgovor.

Verjamemo, da bodo nove funkcionalnosti marsikomu olajšale poslovanje z Butan plinom! Če še niste uporabnik portala Moj Butan plin, postanite to še danes. Več o vseh funkcionalnosti in kako pričeti z uporabo pa preverite na naši spletni strani.